Ciekawostki Historyczne

Dwa tygodnie minęły czas zatem rozwiązać nasz konkurs. Jak zwykle pokazaliście na co Was stać i niejedno z haseł, które wymyśliliście zrobiłoby prawdziwą furorę w przedwojennej Polsce. Jeżeli jesteście ciekawi jakie komentarze wygrały, to zapraszamy do lektury.

Zanim podamy listę zwycięzców, którzy otrzymają egzemplarze książki Kamila Janickiego pt. „Epoka hipokryzji. Seks i erotyka w przedwojennej Polsce”, z przyjemnością stwierdzamy, że tym razem wybór był szczególnie trudny. Pojawiło się bowiem bardzo wiele ciekawych haseł, których zapewne nie powstydziłby się niejeden przedwojenny copywriter. Dla formalności przypominamy, że Waszym zadaniem było:

wymyślenie oryginalnego hasła reklamowego dla jeden z marek prezerwatyw sprzedawanych w Drugiej Rzeczpospolitej.

A oto komentarze, które postanowiliśmy nagrodzić:

I komentarz

Marek: Jeśli nie chcesz mojej zguby, Krokodila użyj luby.

W konkursie do wygrania było aż pięć egzemplarzy książki Kamila Janickiego pt. "Epoka hipokryzji" (CiekawostkiHistoryczne.pl 2015).

W konkursie do wygrania było aż pięć egzemplarzy książki Kamila Janickiego pt. „Epoka hipokryzji” (CiekawostkiHistoryczne.pl 2015).

II komentarz

Agg: Ela, Ania, Bogumiła,
każdej Ol(l)a równie miła,
Piekarz, rzeźnik, golibroda,
wszystkim Ol(l)a się podoba!

Bez zadumy ni frasunku, nie wystrzegaj się stosunku!

III komentarz

SapereAude: „Gdy chcesz tulić dziewczę sprośnie, Krokodila załóż nań radośnie.”

IV komentarz

M: Lepsze niż linia Maginota.

V komentarz

Sylwia: Ach, jak przyjemnie,
gdy OLLA GUM dziś mam,
A ona się rozbiera
Przyjemność ja jej dam!

(na melodię „Ach, jak przyjemnie” E. Bodo)

Jak zawsze, gratulujemy zwycięzcom i dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie. Jeżeli chcecie sprawdzić inne odpowiedzi, znajdziecie je tutaj.

Interesuje Cię książka, ale nie udało Ci się jej wygrać w konkursie? Nic straconego. Pamiętaj, że z naszym kodem rabatowym kupisz ją w księgarni Znak.com. pl dużo taniej niż inni.

KOMENTARZE

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

W tym momencie nie ma komentrzy.

Zobacz również

Nowożytność

Sensacyjny donos: Leonardo da Vinci był...

W 1476 roku Leonardo da Vinci został oskarżony o homoseksualizm. Czy w sensacyjnym donosie tkwi ziarno prawdy? Kto miał być jego kochankiem?

18 stycznia 2022 | Autorzy: Christopher Macht

Dwudziestolecie międzywojenne

„Polowanie” na Erhardta. Jak Polacy zdobyli...

Był jedną z wizytówek powstania wielkopolskiego. Stanowił obok pociągów pancernych jedyną pancerną siłę Polaków. Ehrhardt M17 – pancernik z pułku Wilhelma.

17 stycznia 2022 | Autorzy: Grzegorz Okoński

Nowożytność

Polskie panowanie w Sztokholmie. Wyprawa Samuela...

Samuel Łaski był typem człowieka do zadań specjalnych. Zygmunt III Waza nieraz wysyłał go do Szwecji, której koronę usilnie chciał odzyskać. Poseł uczestniczył także w...

16 stycznia 2022 | Autorzy: Michael Morys-Twarowski

Dwudziestolecie międzywojenne

Gazety dla pań sto lat temu?...

Sto lat temu prasa kobieca przeżywała prawdziwy rozkwit. Co w najpopularniejszych tytułach mogły znaleźć nasze prababcie? Niektóre tematy są aktualne do dziś!

15 stycznia 2022 | Autorzy: Gabriela Bortacka

Zimna wojna

Mięso a sprawa PRL

PRL miałaby się całkiem dobrze, gdyby nie jeden problem... mięso. Jego niedostępność organizowała ludziom codzienne życie, a wzrosty cen i trudności z zaopatrzeniem wywoływały masowe...

14 stycznia 2022 | Autorzy: Piotr Janczarek

XIX wiek

Napoleon był niski

Czy Napoleon Bonaparte rzeczywiście według ówczesnych standardów był uznawany za niskiego? A może ktoś celowo zaniżał jego wzrost, by go ośmieszyć?

13 stycznia 2022 | Autorzy: Paweł Filipiak

Jeśli chcesz zgłosić literówkę lub błąd ortograficzny kliknij TUTAJ.



Najciekawsze historie wprost na Twoim mailu!

Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.